lørdag 31. oktober 2009

Mitt nymalte kjøkken :)

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Kjøkkenet vårt trenger også at noen svinger tryllestaven over det - ble litt inspirert nå.
    Ha en super søndag.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så artig å se en slik forandring i kjøkkenet ditt! Det ble veldig lekkert og flott i hvitt. Rart at maling kan gjøre så mye. Du har all grunn til å være fornøyd med ditt nymalte kjøkken, det er sikkert! Nyt det i førjulstiden.
    Jeg synes det var så koselig at du likte vesten som jeg strikket og nå kommer endelig svar på spørsmålet om garntype og mønster. Garnet heter rett og slett puddel, men i følge mønsteret kan man visst også bruke eskimo og drops ice. Oppskriften på vesten fant jeg i et Drops strikkehefte nr. 115 og modellen er nr 29. Du kan jo gå inn på nettet og finne den der om du ønsker. Skulle det bli til at du går for å strikke vesten, ønsker jeg deg lykke til! Jeg kan nevne at jeg strikket min litt kortere enn mønsteret viste, synes den ble enda tøffere da, men det er smak og behag.
    Ha det fint! Klem Trine

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en kommentar...