torsdag 31. desember 2009


Her har jeg bakt boller til jul. Herlig med nystekte boller.


Noen bilder fra hjemme hos oss. Øverste bildet inntar vi julegrøten på julaften. I år ble alle overasket over at alle fant mandel i grøten :) Morro å se ansiktsutrykket da den ene etter den andre fant mandel...

Noe av det jeg har brodert opp gjennom årene. Blir ikke så mye brodering på meg nå lenger.
Det er så mye strikkeoppskrifter som frister nå for tiden.

Julestemning for meg. Jule-evangeliet kjøpte jeg vel for ca tjue år siden og må bare opp hver jul.


Julegaver jeg fikk i år.


Julestmning for meg. Selma ligger på sofaen å følger med på hva som skjer utenfor. "tro om det kommer julebesøk nå"

 
Her pynter barna pepperkakehus,mens Selma og Dul-dul slapper av. En koselig førjulshobby.

Detter lappeteppet fikk jeg av mine foreldre. Gleder meg veldig til å få hengt det opp etter at julepynten er pakket vekk.

1 kommentar:

  1. Så masse flotte bilder du viser fram!

    Vil gjerne få ønske deg et riktig godt nytt år! Det skal bli kjekt å følge deg videre!

    Klem

    SvarSlett

Hyggelig at du legger igjen en kommentar...